PODRECZNIKI
Newsletter

Złote Szkoły NBP
Rada Rodziców ZSTiL
bip

Szkoła Promująca Zdrowie

ERASMUS+ ZSTiL
Wyszukiwarka

Technikum reklamy

Rekrutacja » Oferta edukacyjna  » Technikum reklamy

REKLAMA to "nowa jakość życia", a może nawet "życie ze smakiem". 
Musisz wiedzieć, że "doda Ci skrzydeł" i "zaspokoi pragnienie" wiedzy.
Prawie wszyscy znamy się na reklamie, ale "prawie robi wielką różnicę", dlatego "sięgnij gwiazd" i "wybierz to, co najlepsze". "Teraz twój ruch". "Tu jest twoje miejsce".

 

Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część. Rynek reklamy w Polsce  znajduje się we fazie rozwoju. Firmy  zainteresowane
są zatrudnianiem specjalistów zajmujących się organizacją reklamy. Praca w reklamie jest ciekawa, kreatywna i stawia ciągle nowe wyzwania.

 

 Głównym celem kształcenia w tym zawodzie jest wyposażenie absolwenta w taki zakres wiedzy i umiejętności, który pozwoli na komunikowanie się i kształtowanie konsumpcji
w skali makro- i mikroekonomicznej.

 

Technik reklamy to ciekawy posiadający dużą przyszłość zawód. Obecnie jest  niezmiernie popularnym zawodem na rynku pracy.

 

Specjalista od reklamy powinien docierać do odbiorców różnymi środkami, skutecznie oddziaływać na ich pozytywne postawy, emocje, przekonania. Dlatego w procesie dydaktycznym kładziemy nacisk na kształtowanie takich cech i postaw jak: komunikatywność, odpowiedzialność i systematyczność w działaniu, umiejętność prowadzenia negocjacji, kształtowania prawidłowych stosunków interpersonalnych, łatwość nawiązywania kontaktów, stosowanie się do zasad prawa, etyki i kultury zawodowej.

 

Zadania zawodowe:

 -       przygotowanie elementów strategii reklamowej,

 -       przygotowanie elementów kreacji reklamowej,

 -       produkcja reklamy,

 -       planowanie kampanii reklamowej,

 -       organizowanie sprzedaży reklamowej,

 -       realizowanie kampanii reklamowej,

 -       badania przekazów reklamowych.

 

Zagadnienia realizowane w trakcie nauki:

 -       podstawy reklamy,

 -       posługiwanie się zasadami tworzenia przekazu reklamowego,

 -       stosowanie technik wytwarzania elementów przekazu reklamowego,

 -       wykonywanie projektów reklamy zgodnie z wytycznymi,

 -       kompetencje personalne i społeczne,

 -       organizacja pracy małych zespołów,

 -       planowanie kampanii reklamowej,

 -       realizowanie kampanii reklamowej,

 -       dokonywanie analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej,

 -       bezpieczeństwo i higiena pracy,

 -       język obcy zawodowy.

 

Technicy reklamy mogą być zatrudniani na stanowiskach w:

 

 -       działach marketingu przedsiębiorstw, jako: specjalista d/s marketingu, reklamy, kontaktów z prasą,

 -       biurach ogłoszeń, jako pracownik biura reklamy,

 -       agencjach reklamowych, jako: agent reklamowy, projektant grafiki, autor tekstów, pracownik działu kreatywnego,  

 -       studiach graficznych,

 -        studiach produkcyjnych,

 -       giełdach, targach, domach handlowych,

 -       agencjach zajmujących się kontaktami z prasą i kształtowaniem opinii publicznej.

 

 

 

 

 

 

Facebook