Pierniki są nieodłącznym elementem świąt Bożego Narodzenia. To nie tylko smaczna przekąska czy dekoracja choinki, ale także produkt wymagający kreatywności, staranności, estetyki. Pierniki lubią dobrze dobrane i zaprojektowane opakowania. Wdzięcznie występują w reklamach telewizyjnych, internetowych, są obiektem zainteresowania fotografii produktowej. W firmach wykorzystuje się je jako reklamę bezpośrednią w formie świątecznych upominków.
Wszechstronne pierniki są inspiracją do prowadzenia cukierniczego biznesu, własnego bloga czy rozwijania zdolności twórczych. Są łącznikiem w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów z kontrahentami oraz prezentem dla najbliższych.
Już w dzieciństwie dowiedzieliśmy się, że piernikowa chatka przyciągnęła Jasia i Małgosię zagubionych w lesie. Dało im to nie tylko wiele wrażeń, ale też cenną lekcję.
Daj się ponieść piernikowej błyskotliwości tak, jak zrobili to uczniowie technikum reklamy w ZSTiL!