Podręczniki

Technikum reklamy

Technikum reklamy

 

REKLAMA to "nowa jakość życia", a może nawet "życie ze smakiem".

Musisz wiedzieć, że "doda Ci skrzydeł" i "zaspokoi pragnienie" wiedzy.

Prawie wszyscy znamy się na reklamie, ale "prawie robi wielką różnicę",

dlatego "sięgnij gwiazd"i "wybierz to, co najlepsze".

"Teraz twój ruch". "Tu jest twoje miejsce".

 

 

Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część. Firmy zainteresowane są zatrudnianiem specjalistów zajmujących się organizacją reklamy. Rynek reklamy wciąż jest w fazie rozwoju. Nowopowstające jak i już istniejące firmy zainteresowane są zatrudnieniem specjalistów od spraw marketingu i reklamy.

 Technik reklamy to zawód posiadający dużą przyszłość. Obecnie jest niezmiernie popularnym zawodem na rynku pracy.

 

Technik Reklamy to wielozadaniowiec, który zajmuje się planowaniem, realizacją i badaniem kampanii reklamowych. Jego kreatywność nie zna granic – z łatwością wymyśla hasła reklamowe, by za chwilę zająć się organizacją sesji zdjęciowej, a pod koniec dnia napisać jeszcze scenariusz do reklamy.

 

Głównym celem kształcenia w tym zawodzie jest wyposażenie absolwenta w taki zakres wiedzy i umiejętności, który pozwoli na komunikowanie się i kształtowanie konsumpcji w skali makro- i mikroekonomicznej.

 

Uczniowie uzyskują dwie kwalifikacje w zawodzie:

1.      PFR.29. Wykonywanie przekazu reklamowego.

2.      PFR. 30. Zarządzanie kampanią reklamową.

 

Uczniowie klas Technikum Reklamy odnoszą liczne sukcesy w konkursach lokalnych, wojewódzkich i krajowych oraz zdobywają cenne nagrody.

 

Przedmioty zawodowe:

-     podstawy reklamy

-     przekaz i komunikat w reklamie

-     kampania reklamowa

-     język angielski zawodowy

-     strategia w reklamie

-     kreacja w reklamie

-     produkcja reklamy

-     planowanie kampanii reklamowej

-     zarządzanie procesem realizacji kampanii reklamowej

-     skuteczność i efektywność kampanii reklamowej

 Zadania zawodowe:

-     przygotowanie elementów strategii reklamowej,

-     przygotowanie elementów kreacji reklamowej,

-     produkcja reklamy,

-     planowanie kampanii reklamowej,

-     organizowanie sprzedaży reklamowej,

-     realizowanie kampanii reklamowej.

 

Technicy reklamy mogą być zatrudniani na stanowiskach w:

-     działach marketingu przedsiębiorstw, jako: specjalista d/s marketingu, reklamy, kontaktów z prasą,

-     biurach ogłoszeń, jako pracownik biura reklamy,

-     agencjach reklamowych, jako: agent reklamowy, projektant grafiki, autor tekstów, pracownik działu kreatywnego,

-     studiach graficznych,

-      studiach produkcyjnych,

-     giełdach, targach, domach handlowych,

-     agencjach zajmujących się kontaktami z prasą i kształtowaniem opinii publicznej.

Script logo